تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۲۹۲۰۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
  ویسی: تیم فولاد خوزستان برای بقا در لیگ نیاز به همدلی مردم و مسئولان استان دارد

  سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه اکنون جای بهانه نیست و باید بدانیم از گذشته حرف زدن دردی را دوا نمی‌کند گفت: تیم فولاد خوزستان برای بقا در لیگ نیاز به همدلی مردم و مسئولان استان دارد.

  عبدالله ویسی روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت تیم فولاد اظهار کرد: لیستی که از طرف مربیان پیشین بسته شده برای من قابل احترام است چرا که هر مربی با نظر خودش یارگیری می کند به عنوان مثال اگر سال آینده در تیم فولاد بمانم شاید ۱۰ بازیکن فعلی تیم را نخواهم.

وی با بیان اینکه آخرین گزینه باشگاه فولاد برای هدایت این تیم بوده است افزود: با توجه به اینکه اوضاع و احوال مردم خوزستان مناسب نبود قصد حضور در تیم فولاد را نداشتم اما بعد از صحبت با آقای رضاییان این امر محقق شد.

سرمربی فولاد با اشاره به اینکه حال هر سه تیم خوزستانی بد است گفت: با تمام وجود اینجا هستم تا شرایط فولاد را درمان کنم. اکنون وقت عزل و نصب نیست زیرا این کار به تیم صدمه می زند کار ما نیست. من

شرمنده‌ مردم خوزستان هستم و با تمام وجود تلاش می‌کنم تا حال فوتبال خوزستان خوب شود.

 

جایگاه واقعی فولاد در رتبه‌های انتهایی جدول نیست

ویسی با بیان اینکه جایگاه واقعی فولاد در رتبه های انتهایی جدول نیست بیان کرد: قطعا مردم خوزستان در روزهای سخت فارغ از قومیت و دشمنی دست به دست هم داده و برای بقای این تیم در لیگ تلاش می‌کنند.

وی به خطاب به آقای سالمی کارشناس فوتبال خوزستان که در تلویزیون گفت عبدالله شاخه به شاخه می‌شود گفت: من مربی فوتبال هستم و ممکن است هر سال در یک تیم باشم که کاملا طبیعی است مگر گواردیولا از مونیخ به منچستر سیتی نرفت؟ آقای سالمی شما که استاد من هستید و در کلاس‌های فوتبال از عبدالله ویسی تعریف می‌کنید اما اکنون طور دیگر حرف می زنید؟ اکنون شرایطی نیست که از همدیگر صحبت کنیم تا به تیم های استان آسیبی وارد نشود.

۶ بازی باقیمانده از خانواده‌ام مهمتر هستند

سرمربی فولاد ادامه داد: قول شرف می‌دهم که تمام وجودم را برای تیم فولاد و فوتبال خوزستان بگذارم تا شرایط بهتر شود همچنین سیروس پورموسوی و فراز کمالوند هم کمک بخواهند، نوکرشان هستم تا هر سه تیم استان در لیگ بماند.

وی در پاسخ به این پرسش که فصل آینده در تیم فولاد ماندگار است اضافه کرد: روز گذشته اعضای هیات مدیره شرکت فولاد، از من برای سال آینده برنامه خواستند و این موضوع فعلا مشخص نیست. ۶ بازی تا انتهای لیگ باقیمانده که از خانواده‌ام مهمتر هستند. اکنون کارمان بسیار سخت بوده و هیچ تایمی برای فکر کردن به آینده ندارم.

ویسی توضیح داد: در صورتی که یک برد کسب کنیم استرس از بازیکنان ما دور شده و شرایط تیم به مراتب بهتر خواهد شد. اگر بتوانیم از بازی های خانگی نهایت استفاده را داشته باشیم قطعا در جایگاه بهتری از جدول قرار می گیریم.

تیم فولاد خوزستان اکنون با ۲۱ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی جای گرفته ایت. این تیم سابقه ۲ بار قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

:
:
:
آخرین اخبار